Vásárlási tudnivalók

Hogy a vásárlás élményét minél könyebbé, biztonságosabbá és átláthatóbbá tegyük, összeszedtünk néhány fontos kérdést, amire az alábbiakban megtalálod a választ!

  1. Hogyan tudom megvásárolni a terméket?
  2. Hogyan tudom átvenni a terméket?
  3. Hogyan tudom kifizetni a terméket?
  4. Mikor kapom meg a terméket?
  5. Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
  6. Kaphatok-e ÁFÁ-s számlát?

Hogyan tudom megvásárolni a terméket?

Amennyiben megtetszik egy termék könnyedén megrendelheted a weboldalunkon keresztül. A termék oldalán kattints a MEGVESZEM gombra. (Amennyiben a termék több véle verzióban / méretben is elérhető, ne felejtsd el a MEGVESZEM gomb fölötti legördülő listából kiválasztani a számodra megfelelő verziót / méretet.)

A MEGVESZEM gombra kattintás után a KOSÁR oldalra jutsz, ahol lehetőséged van több darabot is kérni az adott termékből, vagy eltávolítani a terméket a kosárból. Amennyiben vásárolnál mást terméket is, nyugodtan elnavigálhatsz erről az oldalról és más termékeket is helyezhetsz a kosaradba a fent leírt módon. A kosárhoz bármikor visszatérhetsz, a képernyő jobb felső sarkában található KOSÁR feliratú gomb megnyomásával.

Amikor készen állsz arra, hogy véglegesítsd a megrendelésedet, akkor a KOSÁR oldalon kattints a MEGRENDELÉS gombra. Ezt követően lesz lehetőséged megadni a személyes adataidat, a kiszállítás helyét, ahova a termékeket küldhetjük, valamint kiválasztani a Neked megfelelő fizetési módot.

A megrendelés véglegesítéséről majd egy visszaigazoló emailt küldünk az általad megadott email címre. Amikor átadtuk a futárnak a csomagodat, akkor egy újabb levelet kapsz tőlünk, valamint a futárcég is értesíteni fog a kiszállítás pontos idejéről.

Hogyan tudom átvenni a terméket?

A weboldalunkról megrendelt termékeket kizárlóag futárral történő házhozszállítás útján tudom átvenni. Személyes átvételre nincs lehetőség, de ne aggódj, ha nem tetszik, amit rendeltél, akkor 15 napon belül visszaküldheted.

A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között.

A házhoz szállítás díja: 1.390 Ft.

Azt javasoljuk, hogy mindenképp olyan szállítási helyet adj meg, ahol biztosan megtalál téged, vagy megbízottadat a futárunk, ha 9.00 és 17.00 óra között meglátogat. Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor arról is gondoskodj, ha nem Te, hanem egy megbízottad várja a csomagot, akkor rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg.

Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a megjegyzés rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb). Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérjük hívd a szerződött logisztikai partnerünk, az Express One ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.

Hogyan tudom kifizetni a terméket?

A weboldalunkról megrendelt termékeket három biztonságos módon is kifizetheted.

Bankkártyás fizetés (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard)

Amennyiben ezt az opciót választod, a fizetésed a Stripe nemzetközileg elismert, biztonságos, minden szükséges hitelesítéssel ellátott fizetési rendszerén keresztül valósul meg, ahol az internetes fizetésre alkalmas Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal lehet kifizetni a rendelésed ellenértékét. A fizetés megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással.

Készpénzes fizetés futárnak (utánvét)

Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.

Mikor kapom meg a terméket?

A kiszállítás pontos napjáról a futárcég minden esetben emailen értesíteni fog. Amennyiben az általad megrendelt termék raktáron van, úgy a megrendelést követő 2 munkanapon belül már Nálad lehet a csomag. Minden termék oldalán, a MEGRENDELÉS gomb fölött láthatod, hogy az adott termék raktáron van-e, vagy egy későbbi időpontban tudjuk csak szállítani. Ha későbbi szállítási időpontot látsz, akkor is érdemes mielőbb megrendelned a terméket, mert a kimagasló, 30-50% feletti kedvezményes termékeket nagyon hamar elkapkodják és csak korlátozott számban állnak rendelkezésre.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Ha meggondoltan magad, vagy nem megfelelő terméket kaptál, 14 napon belül könnyedén visszaküldheted nekünk és mi cseréljük, vagy elállás esetén visszafizetjük a termék vételárát.

Kérj tőlünk e-mailben egy VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNYT, amit ki kell töltened ahhoz, hogy vissza tudjuk venni a csomagot. Ezen a nyomtatványon egyértelműen tudod jelezni, hogy cserélni szeretnéd a terméket, esetleg garanciális bevizsgálásra küldenéd vissza, vagy elállsz a vásárlástól és visszakéred a termék vételárát. Fontos, hogy kizárólag sértetlen, kozmetikai termékek esetében pedig, bontatlan csomagolású terméket áll módunkban visszavenni!

A visszaküldés díját minden esetben Neked kell állnod.

Elállás esetén választhatsz, hogy levásárolnád a termék vételárát, vagy visszautaltatnád azt. Amennyiben a levásárlást választod jobban jársz, mert ez esetben küldünk részedre egy extra 500Ft értékű kedvezmény bónt, amit bármely termékünkre beválthatsz. A kedvezmény kódot emailben küldjük vissza Neked és egy következő vásárlás alkalmával tudod érvényesíteni, a fizetési folyamatnál.

Amennyiben szeretnéd visszakapni a termék vételárát, úgy a visszaküldési nyomtatványon tűntesd fel a bankszámla adataidat, ahova szeretnéd, hogy visszautaljuk a pénzt.

Ha nincs bankszámla számod, akkor postai úton is vissza tudjuk küldeni a vételárat, de ez esetben az összegtől függően van egy postai kezelési költséget amit felszámítunk és levonunk a visszaküldött összegből.

Kaphatok-e ÁFÁ-s számlát?

Természetesen igen. Minden esetben, 27% ÁFA -t tartalmazó kiskereskedelmi számlát állítunk ki, melyet elektronikusan email-ben küldünk el részedre. Ha szeretnéd nyomtatott formában is megkapni, azt külön jelezd nekünk! A számlával később igazolhatod a vásárlást, vagy érvényesítheted a garanciát a termékre.

Mit keresel?

Kosarad